گوگل در تلاش برای ساخت کنسول بازی و ساعت اندرویدی + عکس

✔❣ تـــآزِ هـــآیِ جــَــــهــــآن ❣✔

" بـﮧ نـ ـامــ פֿُ ـدایـ ـے ڪـﮧ בَغـבَغــﮧ اَز בَسـ ـت בاבَنــَ ـش رآ نـَבآرَمــ "

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ ✔❣ تـــآزِ هـــآیِ جــَــــهــــآن ❣✔ خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

به گزارش خبرنگار دریچه ی فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بی شک اندروید نقش مهمی در افزایش اعتیار و همچنین درآمد های گوگل دارد، به عبارتی اندروید جانی دوباره به گوگل داد و آن را در نگاه عام، از یک موتور جستجوگر خوب به ابزاری هوشمند که در دست اکثریت مردم دیده می شود تبدیل کرد.
 


حال با یک محاسبه ساده و بررسی درآمد های گوگل حاصل از فروش نرم افزارهای اندرویدی دور از انتظار نیست که این شرکت چند ملیتی تصمیم به گسترش اندروید در وسایل روزمره ی زندگی ما بگیرد.
ساعت و کنسول بازی نزدیکترین وسایلی هستند که گوگل تصمیم به اندرویدی کردن آنها گرفته و البته این بار  به تنهایی و بدون مشارکت هیچ شرکتی اینکار را انجام دهد.
 




کنسول‌های بازی مبتنی بر اندروید همچون Ouya و GameStick به شدت مورد توجه کاربران قرار گرفتند که این خبر خوبی برای گوگل است که با وارد شدن به این بازار ضرر نمی کند.


گوگل سخت در تلاش است تا حداقل یکی از این محصولات را در پایین امسال معرفی کند و البته اپل هم در رقابت با گوگل عقب نمانده و تصمیم گرفته ست‌ تاپ‌ باکس اپل‌تی‌وی را به یک کنسول بازی تبدیل کند.

گزارش از : امیر سامان صباغی


نظرات شما عزیزان:

هم نفس
ساعت18:51---10 تير 1392
دمشون گرم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 10 / 4 / 1392برچسب:,

] [ 15:34 ] [ VIATOR ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه